Kızlar kızım 9 ay 6 günlük oldu ondan öncesine kadar göz göze uzun uzun. Bakışırdik ama şimdi alıyorum karşıma kucağıma gözler sürekli fıldır fıldır bakmıyor öyle yüzüme yanında otururken. Seslendigimdde de dönüp bakmıyor uzaktan seslenince bakıyor babildama baba aba birde Bi kaç gün gel gel dedi daha başka bisey yok bay bay ve alkış biliyor birde ama göz teması birde çok fazla gülen Bi coxuk değil geçen fotoğraf çekimi için gitti ne yaptiysak bir türlü gülmedi normal mi sizlerde nasıl
Bazen bakıp yüzüme bakıyor dönüyor okadar