Bukrelinam ek gıda için mama sandalyesi aldım, silikon kaşık cam rende ve bebeğime önlük bu kadar. Sebzeleri suda haşlamayı tercih ettim, evde ki cam kase veya cam tabaklarımı kullandım yedirirken, oğlum 14 buçuk aylık hiç demedi bana “ben neden oioi tabaktan yemiyorum” diye. Hemde cam olduğu için mis gibi yıkayıp kaldırıyorum. Silikon kaşık ilk etapta aldım evet çünkü normal kaşıklar ilk etapta belki ağzını damarlarını dudaklarını acıtır diye düşündüm. Aldığım önlüklerin çoğu kullanılmadı bile öyle duruyorlar kenarda artık takmıyor çünkü. Cam rende meyveler için ilk etapta iyi oldu şu an hiç gerek olmuyor. Şu meyve suzgeci bile sayılı kullandık yani ilk başlarda. Yani bazı ürünler 1 2 Ay sonra gereksiz oluyor herşeyi almak zorunda değilsiniz.