Ek gıdaya başlayınca sütüm ne kadar geliyorsa onu bebegime verip mamayi bıraksam olur mu acaba, normalde emzirip üzerine mama yapardım, sütüm artsın diye hep uğraştım, halen de sadece emerek doymuyor. şimdi ek gıda döneminde sadece sütümle beslesem bi zararı olur mu bebegime yoksa aynı şekil meme + mama gitmelimiyim. Henüz doktora gitmediğimiz için soramadim