SedaveEla ayy ben de 2 cocugumda da yasadim, dis problemim vardi kizimda dayanamadigim icin cataflam ictim o gunun aksami agri yapti ertesi gun sisti yururken falan cok agri yapiyordu, sagim ve emzirme esnasini soylemiyorum bile cok kotuydu, bol bol su ictim ve sagim yaptim, emzirirken de ilk o gogsumden basladim hep yorgani isira isira emzirip sagiyordum, gecene kadar da surwkli agladim cok kotuydu, 5 6 gunde gecti, oglumda da ayni sikintidan dolayi ayni ilaci kullandim ve ayni sorunu yasadim, gunde 2 3 kere sicak suyun altinda masaj yaptim gogsume, bol sut ve yogurt yedim, yine sagdim ve ilk o gogsumden emzirdim 3 gunde gecti cok sukur, cok gecmis olsun, bir de icerde dut kaldigi icin yapiyormus, o yuzden suan her emzirmeden sonra mutlaka ya elle ya pompayla sagim yapiyorum, umarim cabucak gecer sizinki de 🙏🙏💕💕