Kızlar oğlum 6,5 aylık bu ara dişten sanırım geceleri sürekli kalkıyor. Önceden gece uykusu uzundu. Ama gündüz uykuları bana göre çok mesela şuan 3. Uykusunu yapıyor. Nasıl azaltabilirim bunu. Uykusu gelince direk ağlamaya geçiyor ikna edemiyorum hiçbir türlü