Yazdığım üzere kızım 30 aylık ek gıdaya geçtik geçeli yemekle ilgisiz iştah açıcılar oyuncaklar aç bırakmalar daha neler neler dualar bile ettimbununla alakalı 😔😔😔🥺 ama kızım yemekleri ağzında bekletiyor neden yani NEDEN sebebini çözemedim bi türlü yazın 3 yaşına girecek düzelir mi bu