MelekAcar Nurannee- amin inşallah bol bol sütünüz olsun benimki hiç yok ve mamayıda baya az içiyor çok üzülüyorum 😢😢😢
mervedonmez Canım anneler meme+ mamayı nasıl veriyorsunuz. Ben mi yanlış veriyorum . Oğlumun gelişimi iyi ama memede doymuyor mamayıda en fazla üç sefer 90 ml veriyorum. 35 günlük. Mamayı ne sıklıkla veriyorsunuz?
beybiliko MelekAcar doğum kilosunu bilmiyorum ama 2. ay için 5 kilo iyi değil mi, bol su ve fırsat buldukça emzirme veya sağım sütü artırır, mamayı da azar azar ama sık teklif edin, büyüdükçe ilgileri dağılıyor biberonla vermek bile uzun sürüyor