Suzitosuzi Mrvemrk 6. Ay ilk defa oldum iki ay sonrasında da düzenli olmaya başladım. İyi oldu çok rahatladım ama terlemem azalmadı maalesef bana öyle geliyor Ya da.
Alpik Ben dogum yapali 8 ay oldu hala tik yok..iki ay ust uste sanki olacakmisim gibi kasiklarima sanci girdi ama malesef..doktora sordugumda emzirdigin süre boyunca hic olmayabilirsin emzirmeyi kesince olursun dedi..bekliyirum bakalim ne zaman gelicekâ
Alpik sabirsizbebek15 yok tam tersi hamile kalabilirmisiz ama adet olmak icin cogu kadin emzirmeyi bitirmesi gerekiyormus doktor oyle soyledi bana
Ecegulcesimdemir sabirsizbebek15 hamile kalınıyor Canım adet olunmasa da hatta adet olmadım hamile kalmam diye düşünüp çoookça kurban giden var 🤭
Mrvemrk Bende 2 buçuk ay oldu dün adet oldum normal yani bu durum ben emzirdiğim süre boyunca olmucam zennnediyodum şaşırdım 🙄
bernalimujdat Kırklandıktan 2 gün sonra tekrar başladı kanamam 9 gün sürdü adet oldum sandım ama ondan 3 gün sonra tekrar başladı kanamam 1 hafta sürdü o da doktora gidecektim 2 gündür yine kesildi sıkıntılı bi durum mu kesildi kanamam ama gitsem mi yine de acaba ?
OMG5860 bernalimujdat ara ara olabiliyor bende telaslanmsyim ama sonra kesildi 4. Ayda da normal adet oldum ama hala düzensiz bazen erken oluyorum bazen geç
Simmom Mrvemrk spinal sezeryan oldum 40 ım 40 gün değil 50 gün falan sürdü bitti bir hafta sonra da regl oldum o gün bugündür düzenli oluyorum 9 ay oldu doğum yapalı