Merhaba anneler bebeğime mama aldım pek mama içen bir bebek değil aslında Ramazan ayında kullanmak için aldım sadece ama dün ablamın ısrarı üzerine çocuğa mama verdik kutuyu açtık biliyorsunuz ki 1 ay ömrü var kutu açıldıktan sonra Ramazan’a da var bi o kadar sizce kutuyu buzluğa atsam bişe olur mu daha sonra kullanabilirmiyim