Esra_22 merhaba aynı durum bizde de var, 3 aylık. En kısa5 gunde bir yaptı hep bir hafta 10 günü buluyor kaka doğduğundann beri böyle
Yalancı kabıziık deniyor duruma eğer bebeğiniz herhangi bir skntı göstermiyor ise.
Hangi doktora sorsam rahatszlıgı yoksa eğer müdahale etmemiz gerektiğini söyledi .
Ek gda dönemiyle düzeliyormuş çoğu durum
Biz de zamana braktık