Ebruferit Merhaba güzel. Anneler ilk disimizi 8 gün önce çıkardık ikincisi ne zaman çıkar bir de çıkarken yine aynı belirtiler olur mu ateş huysuzluk gibi yoksa daha mı rahat kolay çıkar 😍
Agg0207 Ebruferit benim kızım iki dişini birden çıkarttı bir aya kalmadı 3.de çıktı nerdeyse hiçbir şikayet yaşamadık biz sadece gece biraz sık sık uyanmıştı o kadar
Fulyag Ebruferit Bize ilk dişten birkaç gün sonra ikinci gelir dediler bekledik gelen giden olmadı umudu kestik 1 ay sonra geldi ikincisi şimdi 2. Diş üzerinden 2 ay geçti ne gelen var ne giden 😄
AryamH Ebruferit alt iki disi ayni anda ckti 6 aylikken suan 8 aylik digerleri daha yok ustler sertlesmis bu ara huysuz belki gelir bi kac haftaya
Ebruferit Agg0207 inşallah bizim de öyle çıkar bu ara sık uyanıyor ama bilemedim ağzını da açmıyor ki bakayım kilitliyor
hellomom 6,5 ayda alt iki diş çıktı. Şimdi 8,5 ay üst köpek dişlerden biri uç verdi. Üst ön ve diğer köpek dişleri de şişik şişik. Ama altlarda bu kadar zorlanmamıştık. Üst dişler bayağı zorluyor şu anda. Gece uyanmalar, huzursuzluk, iştahsızlık😞
GmzSnn Canı ne zaman isterse o zaman çıkıyo😂 bizim üst 8 çıktı 1 yaşına kadar sonra aylarca çıkmadı şu an 18 aylık köpekleri we üç dört azı dişi birden patlatmış bebemin ağzı üç günde diş doldu 🤷🏻♀️