lceLady silivri çantaköyden bildiriyorum, burda çok sık kesiliyor özellikle yazın. Biraz tepe olduğu için buraya su da çıkmıyor diyorlar. Allahtan depomuz var. Ona rağmen ben yine de kenarda 1 damacana su tutuyorum. Ekstradan bi kaç 5lik de duruyor balkonda 🤷🏻♀️ Mecbur napcan