starwomen seizetheday bizde de 4 gündür huzursuzluk ve iştahsızlık vardı birde şu anda atak takvimine göre atakta görünüyor 😂 bende öyle zannettim meğer patlamış. Şükür ateşimiz şimdilik olmadı
BusePolat starwomen 6 ay 3 gunlukken alt dişlerini çıkardı 7.aya gitmeden 1 tane üst kesici ardından diğer üst kesici dişini çıkardı şimdi 8 qy 11 gunluk üst ön dişlerin ucu belirdi belli bir sıra yok merak etmeyin ben doktora sordum 🌸
starwomen BusePolat beni de önce buradaki anneler sonra doktorumuz rahatlattı. Sağlık ocağı beni baya korkutmuştu gelişimi sıkıntılı olabilir diye ama resmen seviniyorum kızımın dişi çıkıyor diye 😂
Mrskoc 1 yaş 10 gunluk hala cıkarmadı aylardır anamız ağladı diyebilirim sürekli kaşıyor ateşleniyor ama tık yok sizin yine cıkarmış maşallah .Benim cocugun hangisini cıkardıgı umrumda olmaz yeterki cıkarsın diyorum artık 🥲
starwomen Mrskoc Aslında ben de öyle diyordum. Görenler aaa hala mı dişi yok? Daha dişi yok mu? Neden çıkmıyor dişi? Saçma sapan beni bunaltıyorlardı bende çıksa da görenler bir rahatlasa diyordum. İnşallah sizin ki de sağlıklı bir şekilde çıkar
Sonsuz32 starwomen ilk disi 11 aylıkken çıktı 2tane Altan sonra 12.13 aylıkken de üstten 4 dışi çıktı daha cikmadi
aslihanbsbg Ilk dişi alttan 5.5 aylikken patladi bi kaç gun sonra yandan digeri patladi simdi 7.5 aylikta ustten biri patladi 8 aylik olcaz diger yandakini bekliyorum hala tık yok
Zelihailhab starwomen evet normal çünkü annemin söylediğine göre benim de ilk o dişimin çıkmış ve dişlerim gayet güzel sağlıklı :)
-a1y9s9e4 [silindi] umutla bekliyoruz inşallah çıkarırlar çünkü çok merak ediyorum nasıl duracak dişleriyle nasıl yapacak diye 🤣😂
nazli-06 starwomen ön alt iki dişini çıkartıyor. 4.ay muayenesınde doktor farkettı. 1 ayda yolu yarılamıs ama damagın ucuna varmasına hala var.
Zehradem Benim bebeğim 3.5 aylık 4 aylık olmasina az kaldı ama eli sürekli ağzında salya akıtıyor sürekli herşeyi ağzına sokmak istiyor çok huzursuz uykusuz hep kucakta durmak istiyor.acaba damagi mi kasiniyo4. Belirtiler erken mi başladı
starwomen Zehradem bizim de o aylarda sizdeki belirtiler vardı. Görenler sürekli dişi erken çıkacak diyordu bir ara bekledim çıkacak diye ama 10. Ayı devirdik 🤦🏼♀️😂
Canparem35 Zehradem benim bebeğimde 3,5 aylık ayni durumda bende dişten şüphelenmeye başladım ne gece ne gündüz uyumuyo 10 dk uyuyup kalkio meme yiyip yatio hep 10 dk dis oldugunu nasıl anlariz acaba 🥺