Baharekin Bebeğim 4 aylık ve bağırsak enfeksiyonu olduğunu ogrendik ilaç kullandık fakat gerileme olmadı . Bu durumu yaşayan var mı acaba
Elisela Baharekin bizde 40 günlükken geçirmiştik antibiyotik kullandık ve geçti şükür sizin neden geçmedi acaba