parlaegegunes 1 yaş oğlum kan değeri 9,8 çıktı ocean kullanıyordum bırakmıştım son 1 aydır kullanmıyordum. Ebe düşük dedi şimdi doktora göstereceğim o da büyük ihtimal başla der. Sizce hangisi güzel gelirken alacağım hemen
Uykusuzkoala parlaegegunes bestiron aldik daha 4 aylık ama arastirmalarıma göre herkes memnun. Tadı güzel kusmuyor kakasinda da sorun yok memnunuz simdilik.
egeninanns parlaegegunes bende kullandım evet işe yarıyor ama diş lekesi bırakıyor ve geçmiyor çok dikkat ettiğim halde kaldı onun yüzünden
parlaegegunes egeninanns evet ya bende ondan korktum ama 9,8 miş değeri doktor anemi tanısı yazmış rapora bu da hızlı yükseltiyormuş ondan kullanmak zorundayım 1 ay sonra sidefer e geçeceğim. Siz kaç ay kullandınız yani be kadar sürede kararttı dişlerinizi
Balkuupu Prof doktorumuz ferro öneriyor biz de kullanıyoruz. 1 yaşına kadar kullanacağız bakalım. Sonra gerek duyacak mı bilmiyorum
parlaegegunes Balkuupu ya bende onu aldım çok iyi diyorlar ama diş karartıyormuş bakalım. Ben de onu anlamadım bu kan damlalarını ne zaman kullanmayı bırakacağız
egeninanns parlaegegunes 3 gün kullandım kan değeri sınırın altında çıkmıştı anında leke yaptı bırakıp ocean ı 2 katına çıkarttım . Ama ben doktoruma onaylattım . Hala o lekeler geçmedi . Ardından sildiğim su verdiğim halde kaldı . Ama dökülecek zaten diye çok önemsemeyen annelerde var biraz tercih meselesi
Balkuupu parlaegegunes en etkilisi ferro dedi doktoruma çok güveniyorum. Kullanmaya devam edin lütfen 🙏🏻 Değerleri yükselince kullanmayı bırakırsınız sanırım.
parlaegegunes Balkuupu canım ben 3 gün verdim ishal yaptı sanki 3 kere koyu yeşil sıvı kıvamda oldu kakası günde 5ml verdim sizde öyle bir durum oldu mu?
Balkuupu parlaegegunes Hayır kabızlık bile yaptığı oluyor 😞 ama bi süre devam edin. Birden farklı gelmiş olabilir normal bu. 1 hafta sonra tekrar ederse bu durum doktora bi danışın derim. Ben bir çay kaşığı veriyorum. Kaç ml olduğunu bilmiyorum. Siz de bir çay kaşığı verebilirsiniz. Değerleri normale dönünce zaten kullanmaya devam etmezsiniz.
parlaegegunes Balkuupu ben sordum akşamüstü kafama çok takıldı doktor başka damlaya geçmemi söyledi sidefere geçtim bugün insallah güzeldir o da