Valla doğduğından beri Prima premiumla başladık, ilk zamanlar cok kaka yapıyor dıye gunduzlerı Molfıx aldım gecelerı yada dısarı cıkarken Prıma kullanıyordum,sımdı kaka yapınca molfixe denk gelırse yanlardan taşıyor, yada 2 saatten fazla durursa molfix hemen belıne gecıyor kıyafet yıkamak komple degısmek zorunda kalıyorum.Prima da sabaha kadar kalıyor ama sabah belınden hafıf sızmıs oluyor.Bazen gece hıc uyanmadıgı ıcın altını degıstırıp uykusunu bölmek ıstemıyorum sabah mecbur sızdırdıgı ıcın kıyafet degıstırıyoruz. Yanı sızmama gıbı bır duruma denk gelemedık daha