3 bucuk aylıgız 3-4 gündür böyle memeye gunduz gelince özellikle öğleden sonra emmek istemiyor emsede bir dk sonra kendini geri atıyor sonra tekrar almaya calışıyır yine geri atıyor aglıyor.Sanki kırk içindeki gazlı günlere geri döndük maşallahı vardı sakindi ne oldu anlamadım kucakta bile aglıyor psikolojim bozuldu bu hep böyle mi olacak