Bebeğim 6 ay 22 günlük boynunda 1 haftadır kızarıklık vardı ıslak mendille silmiştim bikereainde ondan sonra çıktı ama azdı bir hafta geçti ondan beri şuan daha çok kızarırlar olmuş benek benek acaba yediklerine alerjisini vardır yoksa ıslak mendilim tahriş etti sıcak olunca ortayamı çıkıyor doktora gidcem böyle durum yaşayan varmı