muzicelerim2 İlk kızımın ismi Zeynep Hüma, bir kızım daha olursa ayliz yüsra istiyorum sizce uyumlu mu yada öneri var mı
Duyulurum muzicelerim2 Ayliz’in anlamı neydi? İlk defa duydum. Bence uyumlu olmaları gerekmiyor kardeş isimlerinin ama aklima elif hümay geldi. Bu arada kızınızın adı cok güzelmiş 🤍
yusramomy muzicelerim2 kızımın ismi Yüsra Gökçe. Çok beğeniyor herkes. Alternatif olsun belki beğenirsiniz siz de😇
Anestezisttannee İleride bir kızımız olursa ismi Kumsal olucak eşimle hayalimiz😊 şuan bir oğluşumuz var ismi acar çok seviyoruz bebeğimizi ama kızlara deli oluyoruz ikimizde inşallah bir gün kiz evladımı olur
CizerBirAnne muzicelerim2 benim kızımın da isimlerinden biri Hüma 😊 Ben niyeyse Hüma ile Vera ismini çok uyumlu buluyorum, Amine Vera mesela. Yüsra da uymuş gerçi, ama Ayliz bana da hoş gelmedi.