Kızlar temmuzda epiduralli normal doğum yaptım doğumdan hemen sonra değil fakat 2 ay sonra falan sırt ağrısı çektim uzun bir süre tek bir nokta aciyordu ağrıyordu sonra sol kalcada batma ve ağrı başladı bütün bacağıma vuruyor hani kalcadan iğne olursunuz da igne yeri acır ya öyle bir acı var mr çekildim fıtık bel kayması vs olabilir diye yok dedi doktor bir şey enzirdigin sürece d vitamini ve kalsiyum iç dedi yani dogumdan önce böyle bir hastalığım yoktu epudurelden mi kaynaklı acaba var mı böyle olan başka artık kafayı yicwm geçmeye de geçmiyor ilaç da içemiyorum doktora sordum o yapmaz dedi yoruldum bu ağrıdan artık