Ebrushkaa 4.ay asimizi salı gunu olduk ben banyo yaptırmak istiyorum ama erken mi ctesimi yikiyayim hemşiremiz bisey demedi merak ettim
Eylul03 Ebrushkaa yarına bekle şişer iki gün onermiyolar bende dün 6 ay aşısı yaptırdım bugün yaptırabilir miyim diye sordum yarın yaptır dedi iki gün sonra diyolar
Ozgebrar2019 Ebrushkaa Bize hemşiremiz 2.ayda olan verem aşısı haricinde diğer her aşıda banyo yapılabilir sorun yok demişti. Sadece verem aşısında 3 gün sonra yıka demişti
Ebrushkaa Ozgebrar2019 banada 2.ay asisinda 3 gün yıkama dedi ama bu asida bisey demedi bende muallakta kaldım
Ozgebrar2019 Ebrushkaa Zaten yıkanmayacak olsa bundada uyarıda bulunurdu 😊 Tereddüt etmeyin ben yıkadım hiç birşey olmadı 🥰
starwomen Ebrushkaa bize hemşire sadece 2. Ay aşısından sonra 3 gün bekliyoruz, diğer aşılarda beklemene gerek yok yaptırabilirsin demişti. Bende hep yaptırdım çok şükür bir sıkıntı olmadı. Belki o yüzden aşıdan sonra rahat olup, uyuyordur.