grkmediz Anlamıyorum ben mi hassasım ama sağım makinesi aşırı canımı acıtıyor ,düşük ayarda yapınca da süt az çıkıyor. Siz hangi kademede sağıyorsunuz özellikle mamajoo kullananlar. Durduğu yerde akıyor ama makineye gelince hiçbi şey çıkmıyor 🥺
Jsjshsh grkmediz bende aynı markayı kullanıyordum fakat başlarda güzel çekiyordu o da göğüslerin hunharca süt üretmesinden dolayı ne zaman ki terbiye oldu göğüsler yumuşadı fakat sütüm hala var makine çekmiyor elimle sağıyorum MaşaAllah güzel geliyor hatta mochi yi takıyorum emzirme esnasında o bile daha fazla süt topluyor bi ara sütüm mü azaldı demiştim ama alakası yok makine çekemiyor yine ön sütü biraz da olsa çekiyor ama yağlı son sütü hiç çekemiyor yetersiz kalıyor bebeğim emince lıkır lıkır yutkunma sesi geliyor valla
Rozerinn grkmediz bende ilk başta mamajoo kullandım gayet güzel sağım yapıyodu evet can yakıyodu biraz ama sütü güzel sağıyodu
Omerberat grkmediz sizin dediğiniz markayı kullanmadım ama başlık mi küçük acaba göğüs ucu ondan acıyabilir.elle sağım yapın bir süre çoğalırlar,zaten ondan çıkan miktardan daha fazla sütünüz vardır ,rahat olun miktara takılmayın şifa olsun bebişe
hestiaone Ben de ilk önce kiwi kullandım,bebegım yogun bakımda olup 2 saatte bır sagmam gerekınce mamajoo nun çiftli elektriklisini aldı eşim, gayet güzel sağım yapıyordu,uzun süre de kullandım baya süt çıkartıyordu.