Sumbul11 3aylik bebeğim 2gundur ateşli vücudu normal ama başı çok ateşli.cok huysuz.gaz sorunumuz yoktu ateşle birlikte gaz sorunuda çıktı.. uyumuyor…
ikizannesi_1 Sumbul11 bebeklerin vücuduna nazaran başları daha sıcak olur o sıkıntı değil ama ateşi kac derece? 37.3 ün üzerinde ise muhakkak doktora götür cünkü enfeksiyon olabilir. bizzat yasadıgım için o aylarda iyi bilirim sıkıntısını
Masimiyonellame Sumbul11 benım oglanda 2,5 aylıkken aynı şey oldu solunum yoluyla enfeksiyon kapmış hemen ağrı kesici calpol vs yazdı.. geçti skur
Oezzii Bizde aynı sorunu yaşıyoruzzz geceden beri hem Ateş hem gaz sorunu. 38.6 çıktı ateşimiz calpol verdim doktorum bugün gözlemle yarına düzelmezse gel dedi bakalım inşallah düzelir ateşide düşer hepinize gecmis olsun ❤️🩹
Sumbul11 Başı genelde 38 vücudu daha ılık.calpol veriyorum normale dönüyor..doktorlarda randevu bile yok heryer hasta kaynıyor..acildede baştan savma bakıyorlar çoğu kez.bebeklerden doğru düzgün kan alamıyorlar için acıyor yaa 😭