cero21 benim bebeğim çok saçlı doğdu 2 3 aylıkken dökülmeleri oldu ama herhangi Bi yerinde kellik oluşmadı şimdi 8 aylık hiç dökülmüyo saçlarını kazıt rahat çıksın saçları dediler ama yapmadım ben de karşıyım. Şuan saçları çok güzel 🙏 geçici Bi dönem bence görüntü çok kötü olmadıkça kestirmeyin ya da kazıtmayın.