Esra48 Merhaba! Annelerim 1,5 aylık bebeğim var emziriyorum emzirirken çay kahve tükettiniz mi sütünüzü etkiledi mi benimle paylaşırsanız sevirim 🥰
Hamzaninannesi1411 Esra48 bazı bebeklerde uykusuzluk huzursuzluk yapıyor bende içmiştim ama çok aşırı değil sezeryan olduğum için tüketmiştim canınız istiyorsa çok aşırıya kaçmadan içebilirsiniz yada doktorunuza sorun
Senazeynep3425 Esra48 kahve mecbur tuketiliyor zaten. Nasıl ayakta kalcaz ki 😃 ben gece bile kahve yapardım kendime. Bı zararı olmadı şahsen ya da olmuştur ben bilmiyorum. Gazlı hiç bir gıda tüketmedim 3.5 ayına kadar.