Kızlar 9 ay aşısı yaptırmak için sağlık ocağına gitmiştim yumurta yedir üç gün dedi yumurta yedirdim üç gün kulağının orda 2 tane kırmızı bokta gördüm yumurtadan mı oldu önce. Mi oldu bilmiyorum aşıyı yapmadı alerjisi olabilir diye alerji testi yaptır dedi bende yaptırmadım şuan 10 aylık bir Aydır her gün yumurta beyazı yediriyorum kırmızılık deride döküntü falan olmadı dün de dedim işte ben aşısı yaparım ama sorumluluk kabul etmem diyor bende şaşırdım alerji testi yaptırsam mı yaptırmasam mı nasıl yapılıyor bileniniz var mı