AslanCinar babycare flex aldık biz cok büyük taşıması ağır kızım içinde rahat etsin mama içerken yatırırım boyunu ayarlarım felan diyo cok heveslenip aldım hiç durmuyor içinde sevmiyor anneme de normal ebebegin en düz modelini aldık inanırmısınız onu cok seviyor evdekine boşuna o kadar para verdim hemde cok yer kapladı boş boş duruyo bence çocugunuza imkanınız varsa deneterek alın