Kızlar işe basladım bebeğim 4 aylık ve 1 haftadır biberon tutan bebeğim bu hafta tutmuyor 3 tane denedik tutmuyor kaşık biberon kullanan var mı alsam içer mi tecrubesi olanlar lütfen yazsın lansinoh mamajoo wee baby kullandık lansinohu tutu södi tutmuyor