Asafeymeninannesi bu tarz postlar açıldığında hep söylediğim seydir onlarin yerinde olmak icin insanlar neler yasiyolar nasil evrelerden geciyolar o yzden Şükür en önemlisi 🙏 bide sirf istediği cinsiyet olsun diye cocuk yapan bi kesim var onlara dicek hiçbirşeym yok. Kimiside sadece bi evlat sahibi olmak ister işte cinsiyet aramaz arayamaz cnku onemli olan sadece bi evlat sahibi olmaktir onun icin Rabbinin verdiginede vermediginede sukrediceksin her zaman 🙏 Rabbim kimseye ne evlat hasreti cektirsin ne de evlat acisi yasatsin🙏