Merhaba bebeğim 5 aylık sütüm az doyurmadıgı için mama takviyesi veriyorum. Ağırlıklı olarak mama içiyor. İnternette falan araştırdığım da mama içen bebekler 5 aylık ek gıdaya geçebilir yazıyordu ne yapsam bilemedim. Çocuk doktoruna götürmeden geçsem sorun olur mu ki ?