Vera2302 biz aldık fototerapi. Korkulacak bisey yok, sakin kalin. Evet ilk duyumda rahatsiz edici ama bebeginiz için önemli bir tedavi. 24 saat boyunca bebeginize tedavi uygulanacak, Uv ışınları yayıyor. Sonrasinda sarilik değeri düşmeye başlıyor. Siz yine bebeginizi emzirebilir ya da mama verebilirsiniz.