2 yaşındaki kızımın genital bölgesinde yapışıklık oldugunu iletti doktorumuz eastrıol kremini verdi 3 ay sabah akşam sürücez. Kullanan anneler varmı acaba tecrübelerinizi iletebilirmisiniz. Birde henüz akşam ve sabah sürdük ama acıdıgını söyliyip tuvaletini yapmıyor. Acaba acıma yada yanma yapıyor mu bilginiz varmı. Doktoruma sordumda acıma yanma yapmıcagını söyledi