Umay_bebek1 Merhaba zimaks antibiyotiği kullanan var mı ishal durumu yaşadınız mı ilk defa ilaç kullanıyoruz boğaz enfeksiyonu olmuş beş buçuk aylık iki gün kullandık beş gün kullanacaz ama.iki gündür sulu kaka yapiyo başına gelen varmi
Oznur_0708 Umay_bebek1 canım bizde bu boğaz enfeksiyonundan antibiyotik kullandık artık 1 ayda 2 kere bu tanı konur oldu kulak burun boğaza gittik alerjidenmiş tedavisini olduk artık kullanmıyoruz ama kullandığımızda evet kakada değişiklik oluyor bağırsaklarını zayıflatıyor antibiyotik probiyotik kullanım diyor çoğu anne sütü alıyorsa gerek yok ama ishal varsa probiyotik kullanmanı tavsiye ederim nekadarlık bebeğin
Sebnemates22 Umay_bebek1 bizde bağırsak enfeksiyonu için 1 hafta kullandık evet antibiyotikler ishal yapabiliyormuş doktor enterogermina kids probiyotik verdi onu kullanınca toparladı antibiyotik tedavisi görürken probiyotik verilmesi gerekiyormuş doktorumuz öyle söylemişti
Umay_bebek1 Annem sütü yok mama alıyor ilk defa oldu bu zaman kadar yaşamamistik beş buçuk aylık mama iciyo bide alerji damlası verdi doktor ek gıdaya başladık biz
Umay_bebek1 Kabız olunca dedi alerji de kabızlık yapabiliyor Bi alerji damlası vereyim bulamazsak test yaparız dedi
Umay_bebek1 Teşekkürler var evde probiyotik onu kullanayim bari antibiyotikten sonra mi veriyorsunuz probiyotigi