Papatya_a Regl olmuyorum zorla dupbaston kullanarak oluyorum sizler nasıl oluyorsunuz regli bende düzene girmesini istiyorum( emzirmeden kaynaklı regl gecikmeleri yaşıyorum )
starwomen Papatya_a bende emziriyorum ama 7 aydır düzenli bir şekilde oluyorum. Bir doktora muayene oldunuz mu?
Ess92 Papatya_a benim kızım 8 aylık olmasına 3 gün kaldı emziriyorum hala regl olmadım. Doktor 1 yıla kadar normal dedi. Ben doğal sürecine bırakıyorum. Siz neden adet olmak istiyorsunuz?
Papatya_a Sedaalya evet doktorda söyledi de ben genede tedirgin oluyorum regl olmayınca regl olmak için ne kullanabilirim emziriyom
Papatya_a starwomen evet oldum emzirdiginiz için olmayabilirsiniz dedi doktor ama doğumdan sonra ilk 6 ay düzenli oldum 6. Ay sonrası hep ilaçlarla oluyorum
Papatya_a Ess92 doğum dan önce çocuk olmadan önce regl düzensizi yaşıyordum gene aynı olucam diye tedirginim doğumdan çocuk olmadan önce bile ilaclarla regl oluyordum düzenli degildi