Kızlar bebeğimin 1 ayı yeni doldu. Gazımız var ve ikinci bebegim olmasına ragmen sanki hiç bitmeyecekmiş gibi 😢 kızım daha kötüydü hiç uyumaz sürekli aglardı. Oğlum uyanık oldugu her dakika sürekli mız mız ama sık sık da uyuyor allaha sükür. Gaz damlasıda kullanıyoruz ama nafile 😏 sizin bebekleriniz nasıl ? Kaç aylık olunca yattığı yerden aglamadan baktılar allah askına yaa cok yoruldumm 🥲