Zeyno123 Kızlar bebeğim doğduğunda ona büyüyen beşik almıştım içindeki yatak 80*180 onu bozmak istiyorum yatak haline getirmek istiyorum acaba içindeki yatakta aynimidir ölçüsü bide ona başlık falan gerekiyomu
Ucansupurge Zeyno123 içinde ki yatakta ayni mıdır derken neyi kast ettin canım anlamadım ama normal tek kişilik yatak oluyor ve hayır extra yatak başlığına gerek yok 🤗
Annis-ogul Zeyno123 yik cnm aynı yatak ebatlarinda oluyor ama o yatak boydan kısa oluyor .yi e mecbur değiştirmen gerekiyor. Ya da qcik kalan kisima başka birsey ile doldurman gerekir.bnde oyle aldim ama pişman oldum ufak olduğu için mecbur yni büyük bi yatak alacağım
Zeyno123 Annis-ogul beşiğini bozduk küçük olan yatay 80*180 o büyük duruyo ama uzun alicaginiz yatağa baktığımda küçük geliyo gözüme ondan bı tuaf oldum yani o yüzden sordum