Sedaekrem Oioi aldım begenmedi cıkartmıyor oglum nasıl saglam yapıstırılır veya onerınız tabak var mı
arassmomss Sedaekrem Ben pandish aldım 150 ye mi ne oioi çok fazla geldi bana fiyat olarak tavsiye ederim ben bile zorlanıyorum kaldırırken
Sedaekrem aylinpala ya hafif su kattım altına saglam yapıssın diye yok kaldırıp atıyor yapısmıyor da yanı 17 aylık bebegım sızın ki kac aylık