Senazeynep3425 Sedaekrem ben bölmeli tabak olarak pandish in renklerini çok beğendim ondan aldım. O zaman çorba kasesi yoktu pandishte. Oioiden çorba kasesi aldım. Kıyas yapacak olursam pandishin yapışkanlı daha iyi. Ama çocuklar çözüyor onların çıkarılacağını.