Selamlar.Bildiğimiz gibi bebeklerin meme ile olan bağı ilerleyen zamanlarda psikolojik açıdan onlara yön veriyor ve bebeğim en başından beri sağ memeyi tutma konusunda çok sinirli ve istemiyor.Daha bir ay yirmi günlüğüz,böyle zorlayarak memeyi tutturmak ne kadar doğru sizce?Tutmasın sağarım dedim ama bu sefer sütüm azalırsa diye korktum açıkçası?Önerilerinizi alabilir miyim?Teşekkürler