Bana da neden yaptırdın keşke yaptırmasaydın bişey olmuyor gibi şeyler söylendi ama durumunuz varsa kesinlikle yaptırın, başkalarına bişey olmaması sizin çocuğunuza da bişey olmayacak anlamına gelmiyor tehlikeli bi hastalık olmasa aşısını yapmazlardı zaten.