gecekusu_- Kızlar prensesimin göbek bağı çok şükür bu gün düştü 🥰 ama oranın temizlenmesi lazımmış ilk gebeliğim tecrübesizlik var nasıl temizlenir neyle temizlenir tecrübeli annişler yardımcı olabilirler mi acaba 🥰
Kbr-a gecekusu_- neden temizlenmesi lazım enfeksiyon mu vardı? Sizin bişey yapmanıza gerek yok temizlenmekten kastı banyodur . Yani artık banyo yaptırabilirsiniz. Ekstra bi girişime gerek yok☘️
aybikreis gecekusu_- Göbek bakım seti olarak da satılan%70lik alkolü gazlı beze döküp silin. Enfeksiyon riskini engeller ve kurutur çabuk kapanır. Bebek hemşiresi olarak söylüyorum
bebitomm13 batikona kulak çöpünü batırıp göbek içini kenarını onla temizleyin. doktorumuz bize öyle demişti.düştükten sonra 10 gün boyunca hemen her alt değişiminde yapıyodum. günde bir kere de kremle nemlemdiriyodum.
gecekusu_- Kbr-a bilmiyorum herkes göbek bağı düştükten sonra orayı temizlemen lazım dedi bende anlamadım 🤷♀️
bebitomm13 Kbr-a göbek bağı düşünce kapanmıyo orası hemen.kapanana kadar da enfeksiyondan korumak için temizlemek gerekiyo.doktorumun açıklaması buydu☺️
Kbr-a bebitomm13 sizin ki kurumadan düştü öyleyse bende çocuk hemşiresiyim ve 1 evladım var kordon düştükten sonra pek müdahalelik bişey kalmıyor içi ıslak kaldı sizinki sanırım🤗
bebitomm13 gecekusu_- on gün sürmedi bi haftada iyileşti.göbeğinden kuru kan parçası gibi bi şey cıkıyodu o bitti bi haftada.
bebitomm13 Kbr-a 4. günde düşmüştü benimkisi.içinden zıbınına kuru kırmızı parçalar bulaşıyodu.her bebek kendine özgüdür derler ya o hesap sanırım☺️