Kızım gündüzleri güzel uyuyor ama akşam oldu mu yandık.Gece 2-3 e kadar uykuya geçemiyor.Bazen gözü dalıyor tamam diyoruz yatırıyoruz 2 dk sonra saatlerce uyumuş gibi uyanıyor şekerleme yapıyor sanki.
Normal mi bu durum ?
Çok uykusuz kaldım.Gündüz oğlumla ilgileniyorum yemek temizlik derken gece de kızım uyumayınca ve de gün sonu yorgunluğu eklenince zor geçiyor günler