vallahi boşuna masraf etmeyin olduğu gibi duruyor tüm takım çok işlevsiz, we baby nin silikon kaşığı bi de bol bol önlük alın geçin, evde kullandığımız kaseler çok da efektif zaten çocuğun önüne koymuyoruz yani ben koymuyorum 😅 koyunca çünkü mama sandalyesi ve yer yiyor oğlumdan ziyade