gulsahbb Kızlar merhaba Ben ebebek markalı baby me bebek bezi kullanıyordum uzun zamandır artık sızdırıp üstünü batırmaya başladı bebeğim. Molfix kullanmayı düşünüyorum da kullananlar fikir verebilir mi 🙏😇🥰
Dorukcum gulsahbb vallahi ben canbebe kullanıyorum prima dan ona döndüm hiç bi sorun yaşamadım gayet emici asla taşma yapmıyor ve yumuşacık içi 🙋🏻♀️
Masal_m gulsahbb 6 aydık molfix kullanıyoruz canım çok da memnunum küçük bir paket alıp deneyebilrisin ❤️
Ahanife gulsahbb kızım doğduğu doğalı molfix kullanıyorum şuan 5 ay 24 günlüğüz ve ne sızdırma ne pişik yada her hangi bir sorun yaşamadık şükür Tavsiye ederim yani molfix i tabi ki her bebek aynı olmuyor 🙂
Erencinarinannesi gulsahbb molfix pure &soft kullanıyorum çok memnunum iki gündür kayınpederim evy Baby almış hiç hoşuma gitmedi bitsin diye sürekli değişip duruyorum
Rumeysa_18 Ben goon kullaniyurum hiç sızdırmıyor ve yumuşacık incecik lastik izi bile yapmıyor su anda indirimde e bebekte bide tavsiye ederim
Prensess_annesii Bende baby me kullaniyordum dediğiniz gibi sizdiriyor günde 3kere üst degistiriyordum şuan Molfix e geçtim ve çok memnunum
Ulkeerr Sleepy aldım bi kaç sızdırdı normalde prima kullanıyordum prima dan sonra tüm bezler çok kalın kalitesiz geldi bana tabi bütçe olarak çok aşıyor ama primadan aldığım kaliteyi de hiç birinde bulamadım
Annisss Ulkeerr aynen ya cırt cırt yerleri bile yapismiyo sleppy nin hiç birini sevemedim prizmanın yanında
Gulden Bende molfix kullanıyorum ve çok memnunum sleepy almıştık pişik yaptı sızdırdı o yüzden molfixden şaşmamak lazımmış
Ulkeerr CananAtilla kesinlikle öyle kocaman poposu duruyordu şimdi incecik prima belli bile değil bez olduğu