Arkadaşlar öncelikle linçleyecekler lütfen bir şey yazmasın. 2 yaşında bir kızım var şimdi yine hamileyim plansız bir gebelik yaşadım 8 aylık olduk çok şükür, iş başı yapacaktım kağıtlarımı yaptırırken hamile olduğumu öğrendim. Yaklaşık 1 senedir evden bir şekilde kazanç sağlayıp eşime destek oluyorum, eşimde asgari ücretle çalışıyor maalesef ki, 2 çocuk olacak çok üzülüyorum ben ne istersem yapmaya çalışıyor sağolsun. Neyse konumuza dönelim ben nasıl evime eşime destek olabilirim bu süreçte ? Mecbur 2 sene evde kalacağım sonrasında iş hayatım devam edecek mi oda meçhul çok üzülüyorum eşimin bu durumuna, nasıl ne yaparak kazanç sağlayabilirim ? Öyle inanın gözüm yükseklerde değil 500₺ bile katkım olsa yeter diyorum, dolap uygulamasından kızımın kıyafetlerini hep sattım 1 sene o şekilde gelir kazandım şimdi tekrar kıyafet vs alacağım ayy bilmiyorum her şey çok pahalı kızlar anlataacak kimsem de yok kimseye dert yanamıyorsun en yakının bile kuyunu kazıyor sizlerden fikir almak istiyorum inşallah fikir veren olur 🙏🏻 Allah razı olsun şimdiden