EzgiMilas Bebegim anne sutu ve keci sutu iciyordu. Dun sut alerjisi oldugunu ogrendik. Mama degisikligi yapmak zorundayiz. Sut alerjisi icin hangi mamayi tavsiye edersiniz?
Gokturk_ EzgiMilas benim oğlumun da süt alerjisi vardı ben süt giren hiçbirşeyi yemiyordum ama sanırım siz emzirmiyorsunuz alerji olan bebeklere (evolvıa) ya da (Aptamil pregomin AS )öneriyorlar ama öncelik doktorunuza danışın elbette.Çocuktan çocuğa fark edebilir belki sizinkinde alıp kullanacağınız mama yan etki başka birşey gösterebilir .
Emiraslan EzgiMilas ben aptamilin alerji için mamasını kullanıyorum doktorumuz alerji maması için rapor çıkardı hiç ücret ödemeden aldık bilgini olsun sizde böyle yapabilirsiniz🙏
Baranesra EzgiMilas öncelikle doktora gidip doktorun görmesi lazım bende her mama gelmez alerji çocuguna nizde mama takviyesi yapıyoruz benim oglumunda alerjisi var
duygu2415 Yusufhamza71 mamayı nasıl veriyorsunuz acaba içine bişey katıyo musunuz bizimki de aynı mama ama içmiyo hiç
Emiraslan duygu2415 ben mamayı biberonde suyla eritip tavaya döküp üzerine pirinç unu veya nişasta koyuyorum pişiriyorum güzelce sonrada pekmez katıp yediriyorum kaşıkla bebeğime bunu deneyin biberonla benim bebeğim de içmedi mamayı beğenmedi böyle beğendi🥰doktorumuz böyle yapmamızı söyledi öneririm🤗
Hndealnathn Bu buradaki insanların demesiyle olacak şey değil doktorunuza danışın bebeğinizin alerjisi çeşidine alerjik reaksiyonlarinin ağırlığına göre onun size mama önermesi gerek