beybiliko Betul-08 sezaryen sonrası kullanmam için vermişlerdi o zaman bebeği de emziriyordum, 5 gün falan kullandım sanırım
beybiliko Betul-08 “Tabletler çiğnenmeden bütün olarak yutulmalıdır. Eğer gerekirse, tabletler ikiye bölünebilir ve çiğnenmeden yutulur.” internette varolan prospektüsünde ikiye bölünebileceği yazıyor ama kutudakine de bir bakın isterseniz
Betul-08 Sedoa_ bende aşırı hastayım bebeğim 7,5 aylık biraz korktum peki ikiye kırıp içebilir miyim ilaç yutma fobim var 🥹