_serapmila_ Kızlar merhaba 50 gün önce doğum yaptım 40 gün lekelenme şeklin de kanamam oldu 10 gündür bi şey yoktu bu sabah kanama geldi şuanda da regli olacakmışım gibi sancım var hiç başına gelen var mı regli olmak için çok erken degil mi
Nursena0606 _serapmila_ çok normal. Ben de 40 ı’m çıktı ay dönümüne adet oldum. Normal bir süreç yani.
Mzeynep Benim kanamam toplam 50 gün sürdü yani. 40 kontrolü için gidememiştim bazı sebeplerden dolayı daha sonrasında sordum olabilir demişti doktor. Kişiselmiş bazıları 1 yıla kadar olmazmış. Bazıları lohusa kanamasından sonra olurmuş hemen
Nursena0606 _serapmila_ hamileliğin en güzel yanlarından biriydi adet olmamak. Ben şuan belimin ve karnımın ağrısına kıvranıyorum.