Zuhalhlt ben kademeli kestim ve oğlumda bende bu süreci daha kolay atlattık,öncelikle gece kestim uyuması içinde babası yardımcı oldu,hadi birlikte uyuyalım oğlumla önce dişlerimizi furçalayalım sonra birlikte uyuyalım dedi,bunu bir rutine dönüştürdük,ben ilk etapta gece uyandığında verdim,babasıyla rahat rahat uykuya dalma aşamasını atlatınca o da memesiz uyuyabileceğini anladı,sonra gece de kestim,kapat gözlerini annecim uyuyacağız vs dedim sardım,fısıltı şeklinde şarkılar söyledim öyle daldı.ancak şunu söylemeliyim tam rahata erdim artık uyuyabiliyor demiştim 1 hafta sonunda ki inanılmaz derecede ağlamaya başladı meme için o süreçte pes etmedim çıldırdı resmen uyumamak için ama hep sakin kalmaya onu sakin tutmaya çalıştım.oğlum zaten gün içinde aadece 1 kere emiyordu o da öğlen uykusuna yatarken sonra onu da kestim o daha da kolay oldu,yine fısıldayarak doğum hikayesini anlattım o öğle uykularında rutin oldu bizde,hep onu anlatıyorum uyumamış olursa uyanınca devam edeceğiz annecim diyorum ve uyuyor çok şükür.benim açımdan da bu iyi oldu hiç göğüs ağrısı çekmedim,sütüm kendiliğinden azaldı ve bitti.bu anlattığım süreç,yani tamamen kesme sürecini ben 2 aya yaydım ve hiç korktuğum gibi olmadı,çünkü memeye çok düşkündü.Bence kademeli kesmek çok daha iyi bebek açısından.İlk haftalarda çol sabırlı olmalısınız,ağladı diye meme verirseniz başa sararsınız,gerçekten ağlamalarına sakin kalabilecekseniz başlayın derim.Bu arada oğlum 25 aylıktı bıraktığında,2 sene vermek istedim ben.Bir ara benimkide beni hiç uyutmadı hep meme istedi ama geçiciydi birkaç hafta sürdü ve normale döndü.Umarım sizde kolaylıkla atlatabilirsiniz bu süreci 🌸