Hanımlar selam siz bebeğinizin emziğini ve biberonun ucundaki emme kısmını yani plastiğini ne sıklıkla değiştiriyorsunuz? Philips avent in sitesinde 4 hafta kullanılması önerilmiş? Günde 1 sterilizatör yapıyorum her kullanım sonrası kaynar sudan geçiriyorum. Daha bebeğim yeni 1 aylık oldu atmalımıyım sizce avent biberonun ağzını ve emziğini? Yoksa markalar sık değişsin yeni satış olsun diye mi böyle yapıyor